Taller de composició amb Pep Gassó

Taller de composició amb Pep Gassó

20 de febrero de 2022

El passat 12 de febrer va tenir lloc al Centre Cultural de Ripollet el taller de “Composició  Fotogràfica ” , impartit pel  nostre company i formador Pep Gassó.
El taller va  constar d’una part teórica , en la que es va tractar   temes relacionats amb la composició en la fotografia, regla dels terços, centre d’interès , principi de Gestalt …  i d’una part pràctica, en la que es van analitzar fotografies dels assistents, en relació amb la teoría abans explicada 

 

Fotografies: Pere López

Por |2022-02-20T07:17:05+01:00febrero 20th, 2022|Activitats, Formació, Tallers|Sin comentarios

Taller de composición con Pep Gassó

Taller de composición con Pep Gassó

20 de febrero de 2022

El pasado 12 de febrero tuvo lugar en el Centro Cultural de Ripollet el taller de “Composición Fotográfica”, impartido por nuestro compañero y formador Pep Gassó.
El taller contó de una parte teórica, en la que se trató temas relacionados con la composición en la fotografía, regla de los tercios, centro de interés, principio de Gestalt… y de una parte práctica, en la que se van analizar fotografías de los asistentes, en relación con la teoría antes explicada

 

Fotografías: Pere López

Por |2022-02-20T07:16:25+01:00febrero 20th, 2022|Afocer|Sin comentarios
Ir a Arriba