Inauguracio de l’exposició  «Chefchaouen: mirades en blau» i masterclass de fotografia de viatges amb Jesús Botaro

El divendres 18 de setembre vam inaugurar «Chefchaouen: mirades en blau» a la Sala Elisa Arimany de la Biblioteca Central de Cerdanyola. La mostra reuneix les fotografies fetes durant el viatge a la ciutat marroquina per catorze membres d’AFOCER, acompanyats pel fotògraf Jesús Botaro. A través de mirades diverses, les imatges ens acosten als seus carrers, la seva gent i la vida quotidiana.
A la inauguració ens van acompanyar Jesús Botaro, el regidor de Cerdanyola Antonio Otero i el regidor de Ripollet Roger Bayó. L’exposició es pot visitar fins al 30 de setembre a la Sala Elisa Arimany, mentre que una altra selecció de fotografies s’exposa a la Biblioteca de Ripollet.
L’endemà, dissabte 19 de setembre, gairebé 40 persones van assistir a la masterclass de fotografia de viatges que Jesús Botaro va impartir al Centre Cultural de Ripollet. L’alcalde de la ciutat, Luis Tirado, va presentar l’activitat i va donar la benvinguda als assistents, juntament amb el president d’AFOCER, Josep Manel Requena.
Amb les seves fotografies de l’Erg Chebbi com a fil conductor, Botaro va explicar el procés creatiu de les imatges i va compartir paisatges, llums, persones i vivències de les seves expedicions al desert del Sàhara. Durant la sessió també va presentar «Al borde de un poema», un llibre que combina un centenar de fotografies seves de Chefchaouen amb textos del poeta Abdelkrim Tabbal.
Agraïm a Jesús Botaro la seva disponibilitat i tot el que ha compartit amb nosaltres; als companys i companyes que han fet possible l’exposició; als ajuntaments de Cerdanyola i Ripollet per la seva col·laboració, i a totes les persones que ens heu acompanyat en aquestes dues activitats.
Us facilitem a continuacio, enllaços a les fotografies de la inauguració i de la masterclass:
Àlbum de fotografies inauguracio
Àlbum de fotografies de la masterclass.

Notíces a mitjans:
Entrevista Jesús Botaro Revista Digital de Ripollet
Revista Digital de Ripollet – Inauguració
Tot Ripollet – Inauguració

Fotografies: Manel Navarro, Jordi Blasco, Pere Lopez i J.Manel Requena