Visita guiada a l’exposició l’Ull que camina de Pepe Encinas

Visita guiada a l’exposició l’Ull que camina de Pepe Encinas

19 de noviembre de 2022

Emmarcada al Festival de Fotografia del Poble Nou “Fotofest”, aquesta mostra es pot visitar fins al dia 29 de novembrem, a l’espai Palo Alto.Una interessant exposició, dividida en dos blocs: una serie de fotografies en blanc i negre, que ens fan un recorregut per diferents aspectes socials de la Barcelona dels anys 80-90, i una altre sèrie de fotografies en color, on el fotògraf ens ensenya el seu particular punt de vista i tot allò que el seu experimentat punt de vista li crida l’atenció.
Una acurada mostra visual, acompanyada per les interessants històries i explicacions d’en Pepe darrera de cada imatge, amb la seva habitual intensitat narrativa.
Més informació sobre aquesta exposició:
Fotofest – L’Ull que camina

 
Fotografies: Joan Manuel Vera

no images were found

Por |2022-11-19T07:12:03+01:00noviembre 19th, 2022|Activitats, Afocer, Concurs local, Concursos, Events, Sortides, Trobades|Sin comentarios

Visita guiada a la exposición l’Ull que camina de Pepe Encinas

Visita guiada a la exposición l’Ull que camina de Pepe Encinas

19 de noviembre de 2022

Enmarcada en el Festival de Fotografía del Poble Nou “Fotofest”, esta muestra se puede visitar hasta el día 29 de noviembre, en el espacio Palo Alto. Una interesante exposición, dividida en dos bloques: una serie de fotografías en blanco y negro, que nos hacen un recorrido por diferentes aspectos sociales de la Barcelona de los años 80-90, y otra serie de fotografías en color, donde el fotógrafo nos enseña su particular punto de vista y todo lo que su experimentado punto de vista le llama atención.
Una cuidada muestra visual, acompañada por las interesantes historias y explicaciones de Pepe detrás de cada imagen, con su habitual intensidad narrativa.
Más información sobre esta exposición:
Fotofest – L’Ull que camina

 
Fotografías: Joan Manuel Vera

no images were found

Por |2022-11-19T07:14:00+01:00noviembre 19th, 2022|Activitats, Afocer, Concurs local, Concursos, Events, Sortides, Trobades|Sin comentarios
Ir a Arriba